reklama

Rozjímanie pri chrípke

Chrípka ako choroba sama o sebe nie je ničím príjemným no mne tentokrát dobre prišla. Mala som konečne čas na oddych, na triedenie myšlienok, rozjímanie o vlastnom živote a zistenie ako je nesmierne ľahké stratiť samého seba v pracovnom kolotoči a v okamihu sa zo zamestnanca stať otrokom. „Ešte chvíľu dorobím toto. Ešte dopíšem poslednú vetu. Dokončím už len túto vec a vypínam stroj. Ešte len odložím tamto...“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Deti mi doma neplačú, nikomu večeru variť nemusím a tak ani nemám v sebe ten prirodzený alarm, že treba domov odísť aj keď je ešte čo robiť. Ono, pre tých čo si aj sami vedia vytvárať úlohy, takmer vždy JE čo robiť.

Neviem ako vy, ale okrem toho pracovného života, mám aj ten, ktorý by som omnoho radšej chcela žiť. Ten, v ktorom by som vedela viac byť šťastná. Myslím si to. Tvoria ho skôr kreatívne plány, nápady, vízie, rozpracovaný návrh na dokumentárny film, rozpísané básne, načrtnutý scenár, nadpisy románov, ktorých mám už najmenej 10, no bohužiaľ, hrám sluhu v niekoho inom filme v ktorom si už dlhší čas vyčerpávam všetok prídel životného času.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Častokrát snívam o charitatívnej činnosti niekde v Afrike, Sri Lanke, na Haiti, kde by som mala ten pocit, že úsmevom a objatím viem šíriť dobro a lásku a viem ju dávať tým, ktorí sú za to vďační; že svojou činnosťou viem prispieť dobrej veci - len treba vykročiť (a to je tá najťažšia časť).

A potom... keď toto všetko prejde, keď odznie bolesť a navráti sa sila, opäť sa vyberiem do práce kde budem sedieť 10 hodín denne bez pocitu naplnenia a zmyslu... bez presvedčenia, že presne takto to má byť.

Katarína Zorjanová

Katarína Zorjanová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Od roku 2004 občianka Slovenskej republiky (vďaka mamine z Partizánskeho). Do vtedy Slovenka iba podľa ius sanguinis. Narodená v Chorvátsku, žila v Srbsku. Slobodná, bezdetná, bez záväzkov (okrem chodenia do práce a občasného upratovania vo vlastnej hlave a prenajatom byte). Mám 10 rokov praxe v štátnej kultúrnej inštitúcii, na deň presne 5 rokov v advokátskej kancelárii a v súčasnosti pracujem pre charitu. Moje záľuby - od umenia až po leteckú techniku. Rada pozorujem. Mám rada Aristotelovu logiku, Jungovu psychológiu a šťúranie sa v hlbinách ľudskej duše a ľudských reakciách. Zoznam autorových rubrík:  Uhol pohľaduSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu